REKLAMÁCIE
Reklamácie
Nemalo by sa to stávať, ale sme len ľudia. A je možné, že sme vám omylom poslali niečo nesprávne, v krabici niečo chýbalo alebo vám prišiel poškodený regál. Čo teraz s tým?
1. Pre začiatok vždy odporúčame skontrolovať zásielku už pri prevzatí tovaru. Aby bolo zrejmé, že zásielku nepoškodil kuriér. Ak sa tak stalo, doporučujeme spísať reklamáciu s kuriérom.
2. Ak už je kuriér preč a na závadu (alebo chýbajúci diel) ste prišli neskôr, zavolajte nám na +421 950 103 585 a obratom to s vami vyriešime (napríklad pošleme chýbajúci kus atď.)
Ak vás vás zaujíma náš reklamačný poriadok, pozrite sa do našich obchodných podmienok. Ak vás zaujíma čokoľvek ďalšie, napíšte nám na info@bazaroveregaly.sk.